Na jakich zasadach warto zlecić pracę agencji marketingowej?

Zdrowa konkurencja sprawiła, że agencje marketingowe bardziej starają się o klienta niż o pozyskiwanie coraz to nowych klientów, których traktują po macoszemu. Te nowe czasy wynikają też z prób zniszczenia rynku przez firmy „krzaki”, które skutecznie zszargały opinię marketerów w oczach byłych i przyszłych klientów.

 

Tego typu firmy obiecują wykonanie cudownej usługi za niewielkie pieniądze. Problem jest taki, że zwykle efektów działania tych usług nie widać lub pojawiłyby się one same niezależnie od pracy owej firmy. Ten ciekawy fenomen warto podkreślić szczególnie dla osób które nie trafiły jeszcze na dobrą agencje marketingową. Skażony żargon może doprowadzić do utraty ostatnich włosów na głowie dlatego aby zorientować się w działaniach tego typu agencji Trzeba niekiedy posiadać większą wiedzę od handlowca pracującego w takiej firmie. Recz w tym, że nie jest to wygórowany poziom wiedzy, ale na pewno lepiej byłoby skupić się na rozwoju własnego biznesu niż na ochronie przed fałszerzami.

 

Jedną z podstaw dobrej obsługi klienta w marketingu jest rzetelne prowadzenie korespondencji – dokształcanie klienta, omawianie dobrych rozwiązań, a także trudnych i niekorzystnych dla firmy sytuacji. Zdarza się bowiem tak, że wyniki nie zawsze są dobre, bo zależy to od wielu czynników. Często niski budżet może skutecznie ograniczać możliwości agencji i tak po prostu nie przeskoczy pewnej granicy bez zasobów finansowych potrzebnych do działania. W takich przypadkach agencja powinna jasno określić klientowi co otrzyma w nowej cenie zakomunikować że może to być niewystarczająca pula środków. Uczciwe firmy mogą pójść nawet na kompromis i zaproponować wyższy budżet od którego rozpoczynają pracę, a przy mniejszych nie podejmują się działania które będzie tylko widmem realizacji.

Jeżeli szukacie państwo rzetelnego wykonawcy dobrego doradcy polecamy firmę Brandrei z Gdańska. Pracują tam ludzie którzy zrozumieli, że ich zarobek idzie w parze z zyskiem klientów. Agencji musi zależeć na tym by dobrze wykonać swoją pracę i by klient odniósł korzyść finansową. Dzięki temu nie tylko zarobi, ale co najważniejsze zyska dobre rekomendacje, będzie mogła uzupełnić portfolio i ewentualnie zaprezentować case study.

 

Posty powiązane

JOIN THE DISCUSSION