Jak zrobić artystyczną reklamę?

Doskonała reklama to tak, która zwraca na siebie uwagę choć przez chwilę. To bardzo trudne w świecie, w którym reklamy są wszędzie. Ale nie ilość jest najważniejsza, lecz jakość. Odbiorcy reklam stają się coraz bardziej wymagający. Nie zainteresują ich banalne przekazy, słowa i obrazy. Potrzebują czegoś nowego, świeżego i zaskakującego.

Reklama wyróżnia się poprzez sztukę

Dobra reklama musi być widoczna i wyróżniająca się spośród tysięcy innych przekazów. Powinna nie tylko zwracać na siebie uwagę, ale też zapadać w pamięć, pozostawać w umyśle na dłużej. Musi być także dostosowana do produktu czy usługi, którą reklamuje.
Najlepsze reklamy zbliżają się do sztuki albo po prostu są małymi dziełami sztuki. Takie szlachetne reklamy w wyrafinowanym stylu reklamują ekskluzywne produkty. Ale nie tylko. W artystycznym stylu można przecież ująć niemal wszystko i zaprezentować odbiorcom w niepowtarzalny sposób.

Reklama w nowoczesnym stylu

Na takie niebanalne podejście do reklamy pozwala program After Effects. Przekonamy się, że kurs After Effects to doskonała propozycja dla wszystkich, którzy chcą zająć się artystyczną reklamą. Ciekawą propozycję przedstawia w tym zakresie CG Wisdom i ich kurs, na którym dowiemy się, jak samodzielnie przygotować packshot produktu na przykładzie buta, który zostanie zaanimowany. Wykorzystano tutaj następujące programy: After Effects CC 2015, V-ray 3.2, 3ds Max 2015.

Jak to wygląda?

Nowoczesna reklama wykorzystująca m.in. program After Effects pozwala na bardziej intuicyjne tworzenie i zgodność reklamy z wizjami artystycznymi jej twórcy.
Na kursach wideo online CG Wisdom dowiemy się, jak perfekcyjnie wykonywać takie reklamy. Nauczymy się na przykład przygotowywania renderingu dla compositingowca tak, jak to się robi w agencjach reklamowych.

Posty powiązane

https://www.gama-sklep.com.pl/a/70-biale-meble-do-lazienki https://alexanderncsenate.com/czapsy-jezdzieckie-na-konia/ https://40ton.net/zmiana-homologacji-samochodu-ciezarowego-na-osobowy-jak-to-wyglada-w-praktyce/