CZEGO OCZEKIWAĆ PO PROGRAMIE HOTELOWYM?

Pędząca wręcz na złamanie karku rewolucja internetowa wymusza stosowanie coraz to nowszych rozwiązań. W branży turystyczno-hotelarskiej oznacza to konieczność zainwestowania w bardzo dobry program hotelowy z wieloma przydatnymi funkcjonalnościami. Tak, jak służący nam tutaj za modelowy przykład NFHotel. Komputerowy system usprawnia wiele rzeczy, a do tego daje spory zestaw możliwości, o jakich przywiązani do papierowych kartek i kalendarzy nawet nie mają co marzyć.

Takich opcji wcześniej nie było

Spośród wielu rozmaitych modułów zaimplementowanych w NFHotel, z pewnością na szczególną uwagę zasługuje channel manager, w pełni zintegrowany z wiodącym na rynku portalem rezerwacyjnym booking.com. Dla szczęśliwych posiadaczy systemu od NetFactory oznacza to ni mniej, ni więcej, tylko maksymalizację obłożenia klientami rezerwującymi w sieci przy jednoczesnym zażegnaniu zagrożenia overbookingiem. Channel manager dosłownie cały czas pilnuje, żeby pokoje zajęte na grafiku hotelowym takie też pozostawały dla gości buszujących po internecie. I żaden, naprawdę żaden recepcjonista nie zrobi tego tak sprawnie, jak program hotelowy któremu pełna synchronizacja wszelkich danych z extranetem i innymi internetowymi źródłami rezerwacji zajmuje najwyżej parę sekund.

Posty powiązane

findjango.com http://protaras.com.pl e-halina.pl